06 January, 2007

uitrustende mixer in de feestdagen


Ik heb een heftig jaar achter de rug, op meerdere gebieden: werk, vrienden. relatie, huis kopen. Best veel. Dus tijdens de vakantiedagen besloot ik maar eens uit te rusten.
Ik zei tegen vrienden dat ik lekker vrij had, dus dat we weer eens een keer gezellig konden afspreken. Ik besloot eindelijk de trap in mijn huis eens af te klussen. Ik wilde ook met kerst naar familie en ook lekker naar buiten. Owja, en ook graag nog even weg met een paar vriendinnen. En: weer eens lekker een paar mensen op de borrel, het nieuwe huis inwijden. Owja, en ook wat breder kennismaken met mijn nieuwe buren.En met de getuige van mijn beste vriending haar vrijgezellenfeestje plannen. En, niet te vergeten, mijn e-mail bijwerken, mijn weblog pimpen naar een normale site en ervoor zorgen dat ik wat regelmatiger schrijf. En ook eens kijken of ik misschien toch een andere auto wil.
In totaal had ik 11 dagen. En (bijna) alles heb ik kunnen doen, ik ben immers een multitaskende mixer. Slechts 1 ding is jammer genoeg niet gelukt: het uitrusten... ;)
Dus nieuw voornemen voor 2007?
Kiezen, moet het denk ik maar worden.
Maar eerst de trap even afmaken ... :)